Şiirler, Resimli Şiirler
 Sağlıklı Günler Sizinle Olsun.. (21 sağlığına düşkün kişi online)


E-mail :
Şifre :
   
• Yeni Üyelik
? Şifremi Unuttum

Hazırlanıyor..
Aspirin yerine çikolata
• Aspirin yerine çikolata

Günde iki çorba kaşığı bitter çikolatanın kanın pıhtılaşmasını engellediğini biliyor muydunuz?

John Hopkins Üniversitesi ve Bloomberg Halk Sağlığı
Okulu a
İlgili Bağlantılar
araştırmacıları, günde iki çorba kaşığı siyah çikolata yemenin,
kandaki pıhtılaşmanın önüne geçilmesine yardımcı olabileceği sonucuna
ulaştılar.


Bilim adamlarının, aspirinin kandaki pıhtılaşmaya
etkisi üzerine yapılan daha büyük bir araştırma sırasında çıkarttıkları
sonuca göre, çikolata, aspirinle benzeri bir biyokimyasal etki
yaratıyor ve kandaki pıhtılaşmayı azaltıyor.


Profesör Diane Becker, araştırma sonucunda, kakao
çekirdeğindeki kimyasalın, kandaki pıhtı hücrelerinin azaltılmasında,
aspirinle aynı biyokimyasal etkiyi yarattığını öğrendiklerini söyledi.


Siyah çikolatanın, tansiyonu düşürebildiği ve kan
dolaşımına farklı faydaları olduğu bilim adamlarınca yaklaşık 20 yıldır
biliniyor.


American Heart Association’ın yıllık bilim
toplantısında duyurulması planlanan son araştırma, gıda tüketiminde
normalin dışına çıkılmamasını öğütlüyor ve düzenli diyetin bir parçası
olarak yenecek bir parça çikolatanın veya içilecek sıcak çikolatanın
insan sağlığı için iyi olduğu sonucuna ulaşıyor.


Okunma Sayısı: 532
Puan:
Oy veren:0 kişi Puan: 0
Diğer Başlıklar
• LÖSEV
• Mastürbasyon yapmak
• DİYET BIRAKTIRAN BAHANELER
• DİYET HATALARI
• Bayramda beslenme uyarısı
• Kanal Tedavisi
• Evlilik stresten koruyor
• Gecenin vazgeçilmezi: Uyku
• KİLOLARINIZI YAKIN
• Yoga yapmaya hazır mısınız?
• Akrep ve yılan sokmas
• EKMEĞE DÜŞMAN MISINIZ ?
• Yapay sigara bağımlılıktan kurtarmıyor
• Sınav günü yaklaşırken!
• Menenjit ve KKK aşıları da ücretsiz
• ŞOK DİYETLER ÖLDÜRÜYOR UYARISI
• GÖZ YARALANMALARINDA KORUNMA VE İLKYARDIM
• Stresle baş edebilirsiniz!
• Kadınlarda cinsellik araştırması
• Öksürük hastalık getiriyor
• ULTRASONLA ZAYIFLAMA
• Tatili nasıl değerlendirmeli?
• Varikosel
• Tek tedavi ömür boyu diyet
• ZAYIFLAMA DİYETLERİ SAĞLIĞI ETKİLEMESİN
Önemli Not: Sitede yer alan bilgiler, hiçbir zaman bir hekim tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Bu kaynaktan yola çıkarak, ilaç tedavisine başlanması ya da mevcut ilaç tedavisinin değiştirilmesi kesinlikte tavsiye edilmez. Sitemiz bilgilendirme amaçlıdır.